Exàmens 2017 – 2018

LLENGUATGE MUSICAL

• Exàmens del 1r Trimestre: Setmana del 20 al 24 de novembre.
  • Exàmens del 2n Trimestre: Setmana del 26 de febrer al 2 de març.
  • Exàmens del 3r trimestre finals: dies 6 i 8 de juny (Finals)
  • Exàmens finals setembre: 14 setembre (Final) pendent de concretar horaris de matí o tarda en funció del nombre d’alumnes

INSTRUMENT

Hi haurà tres convocatòries per curs acadèmic:

• 1ª Convocatòria: 2 de febrer
  • 2ª Convocatòria: 22 de juny (Final)
  • 3ª Convocatòria: 14 de setembre (Final) pendent de concretar horaris de matí o tarda en funció del nombre d’alumnes.

AUDICIONS INTERNES DELS ALUMNES

Cal fomentar i incentivar la participació-interpretació dels alumnes a les audicions.

• Audició de tardor el dia 21 d’octubre a Sants-Badal, escenari exterior. Matí i tarda.
  • Audició de Nadal: dia 22 de desembre a partir de les 17h. (Aquesta audició es realitzarà a l’auditori de l’escola per grups). L’audició de cant i coral, possiblement es faci dimecres o divendres de la setmana anterior, ho anunciarem mitjançant el taulell d’anuncis.
  • Audició fi de curs: 9 de juny, encara que per motius de sala podrà canviar de data. S’avisarà durant el mes de març si hi ha canvis.