12 de novembre de 2014

Concursos

Diesi escola de música selecciona i convida als alumnes que per edat i nivell poden assistir als concursos proposats per diverses entitats. Diferents alumnes de Diesi, han obtingut premis i mencions honorífiques als concursos de joves intèrprets de Torroella de Montgrí, Vilafranca del Penedès i Conservatori de Girona.

A més, pels interessats en presentar-se a concursos d’instrument, l’escola ofereix plans personalitzats a càrrec de professors concertistes de primer nivell. Tanmateix es fa el seguiment fins al concurs, acompanyant als intèrprets en les diverses fases de participació.

Paral·lelament, des de la nostra escola també organitzem concursos d’interpretació i composició entre els nostres alumnes. Els participants i guanyadors poden obtenir diversos premis.