18 de novembre de 2014

Història

Diesi escola de música, situada al barri de Sants de Barcelona, va obrir les seves portes el dia 5 de Juny de 1997, sota les directrius dels seus fundadors Gemma Pastor Ribera i Josep Mª Carreño Bosch.

L’objectiu principal de l’escola és l’ensenyament de llenguatge músical i instrument a infants, joves i adults, amb possibilitat de cursar els estudis a nivell afeccionat o bé seguint plans d’estudi tendents a professionalització, corresponents al nivell elemental i mig.

A l’escola, sempre tenim en compte el tracte humà i personal disposant de la capacitat d’adaptar tota l’estructura al tipus d’ensenyament que l’alumne ens demani per tal de què se senti sempre satisfet del servei que rep en relació a l’esforç, cost econòmic i temps que vol dedicar-hi.

A la nostra escola en tots els plans s’incorpora la música de cambra des del primer any d’estudi, i es fomenta que els alumnes surtin a fer audicions externes a l’escola, és a dir, actuar en públic. Disposem de més de 350 m2 d’instal·lacions, que es distribueixen en 21 aules de diferents dimensions i insonoritzades, que permeten donar classes a grups i particulars. Disposem també d’un petit auditori (cabuda d’unes 70 persones), bibliofonoteca i recepció.

Les persones integrants de Diesi escola de música disposen de la formació necessària i d’anys d’experiència en les diverses àrees sobre les que imparteix docència, i en concret en la formació musical, coordinació pedagògica i direcció i gestió d’empreses. Tanmateix, totes les persones que formem Diesi, desenvolupem amb il·lusió la nostra tasca, amb l’únic objectiu de satisfer als nostres alumnes en la formació musical.

Benvinguts a la nostra escola.