12 de novembre de 2014

Pla afeccionat

El pla afeccionat et dóna la llibertat d’aprendre al teu ritme i s’adapta a les teves necessitats i objectius personals. El nivell d’aprenentatge no és en cap cas inferior al del pla professional, sinó que suprimeix el compromís d’haver de preparar proves i exàmens.

A més, el pla afeccionat et dóna accés a tots els concerts i audicions que s’organitzen a l’escola, podent gaudir de l’experiència d’interpretar amb altres companys així com també els nostres professors.

L’oferta educativa del pla ofereix:

• Sensibilització

Classes dirigides a nens i nenes d’entre 4 i 5 anys amb l’objectiu de desenvolupar els sentits mitjançant el treball de les qualitats del so. Es realitzen activitats de ritme, entonació, inici a la lectura musical, dansa, audicions i cant.

• Iniciació

Classes dirigides a nens i nenes d’entre 6 i 7 anys amb l’objectiu de desenvolupar els sentits mitjançant el treball de les qualitats del so. Es realitzen activitats de ritme, entonació, inici a la lectura musical, dansa, audicions i cant.

• Instrument

Les classes d’instrument van dirigides a nens i nenes a partir de 3 anys, joves i adults. Tots els instruments es poden realitzar de forma individual i alguns d’ells en grup. Els instruments que ofereix l’escola són: piano, teclats, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, violí, viola, violoncel, arpa, flauta de bec, flauta travessera, clarinet, saxo, trompeta, acordió, orgue electrònic, cant modern i clàssic, cant coral, baix elèctric i bateria.