12 de novembre de 2014

Pla professional

El pla professional va dirigit als alumnes que volen fer un seguiment dels nivells elemental i mig, tant de llenguatge musical com d’instrument, efectuant les proves corresponents amb l’objectiu d’arribar a obtenir una titulació professional.

L’escola disposa llibres propis de tots els nivells de llenguatge musical elemental i mig, així com el llibre del professor, incloent CD d’audicions.

L’oferta educativa del pla ofereix:

• Llenguatge musical

Classes impartides a partir dels 8 anys estructurades en dos nivells:

– Nivell elemental. Consta de quatre cursos on es treballen teoria, dictats, audicions, ritme, memòria, lectura i afinació, de forma progressiva amb l’objectiu d’assolir els coneixements necessaris per realitzar les proves d’accés i la continuació d’estudis al nivell mig.

– Nivell mig. Consta de sis cursos, dels quals els quatre primers es dediquen a aprofundir en els coneixements de teoria, harmonia, dictats, audicions, ritme, memòria, lectura i afinació. En els dos darrers cursos es preparen les proves d’accés a  l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i/o al Conservatori Superior de Música del Liceu, on s’imparteix el nivell superior amb la finalitat d’obtenir el títol oficial equivalent a tots els efectes a una llicenciatura.

• Harmonia

Aquesta matèria s’imparteix un cop finalitzats els estudis de nivell elemental, durant els sis cursos de nivell mig. Les classes d’harmonia les oferim tant en l’àmbit modern com en el clàssic.

• Instrument

Les classes d’instrument són a partir dels 8 anys i s’estructuren en nivell elemental i nivell mig, com les classes de llenguatge musical. Els instruments que ofereix l’escola són: piano, teclats, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, violí, viola, violoncel, arpa, flauta de bec, flauta travessera, clarinet, saxo, trompeta, acordió, orgue electrònic,  cant modern i clàssic, cant coral, baix elèctric i bateria.